4 ANI ŞI O PALMĂ

Octombrie 2007: Cazul Mihăileşti aproape de final: 4 ani de durere şi de cheltuieli cu avocaţii şi în locul dreptatii, o decizie ca o palmă pe obraz. Nimeni nu e vinovat. Explozia de la Mihăileşti a curmat 18 vieţi şi a schimbat radical alte zeci. Însă cei care trebuie să plătească sunt tot cei care au avut de suferit, după ce Tribunalul Vrancea i-a achitat pe cei trei inculpaţi care fuseseră condamnaţi la închisoare de judecătoria Focşani. Decizia e atacabilă prin recurs.

Între timp, în urma exploziei de la Mihăielşti au rămas oameni ale căror vieţi au fost distruse.
Sunt lăsaţi să se descurce singuri: unii cu durerea, alţii fără picioare, mâini, vedere.
Acum se întreabă: până când România va mai fi ţara vinovaţilor fără vină?

9 comentarii:

T spunea...

si totusi cine ar putea fi invinuit?

Anonim spunea...

exista vinovati dar cine sa ii caute?justitia romana?nu sunt un stare.

Anonim spunea...

Condoleante familiilor celor disparuti.. Tocmai ieri, in drum spre Buzau am trecut pe langa acest loc.. Am vazut multe cruci mai mici, mai mari.. toate la un loc.. Nu am realizat unde sunt dar m-am intrebat in gand "Ce accident cumplit o fi fost aici.." Apoi am intrat in Mihailesti si am inteles... Imi pare tare rau ca se intampla asa ceva si mai rau.. ca suntem ignoranti..

Anonim spunea...

bine ca au murit, bagamiasi pula in iei. cine pula mea ia pus sa moara!

Anonim spunea...

imi pare rau de toti cei care au murit la mihailesti. dar imi pare cel mai rau de colegii mei de la antena1 .justitia e cum e ea in romania ai banul scapi nu ai infunzi puscaria. asta nu e justitie . e nenorocire. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace

Anonim spunea...

Pacat de ce-i cazuti la datorie pentru a salva vietile semenilor lor,durerea e cumplita in sufletul celor ramsi sa-i plinga pe cei dragi lor si tot atit de mare este durerea cind vad ca nimeni nu este tras la raspundere pentru tragedia de atunci,cum este posibil ca nimeni sa nu fie tras la raspundere pentru acea tragedie?Nu este nimeni raspunzator?Si atunci ma intreb,Daca nu se ducea pompierii si politia la acel accident?atunci justitia noastra sigur gasea vinovatii si luau masuri imediat nu trebuia sa dureze 4 ani de suferinta.Rusine justitiei Romane,ginditiva numai la faptul ca si voi puteati pierde pe cineva in acea tragedie.Daca toti ce-i cazuti la datorie va erau copii sau alte rude apropiate,tot acelasi verdict dadeati?

ciobanu.nicolae2002@gmail.com spunea...

Pacat ca au trecut atitia ani si nu s-a facut nimic pentru gasirea celor vinovati. Sau nu se doreste aceasta, pentru ca principalul vinovat se stie: firma care a trimis in cursa autocamionul (tir, trailer, cum vreti sa-i spuneti) total nepregatit pentru transportul acelei substante. Apoi nepasarea noastra, a tuturor, in frunte cu autoritatile statului care trebuiau sa ia masuri drastice, dar ce sa mai vorbim atita... "Traim in Romania si aceasta ne ocupa tot timpul!"
Pacat mai ales de cei (multi) care au venit acolo ca sa dea o mina de ajutor (sau chiar sa filmeze evenimentul).

Anonim spunea...

i dreptate. bravo!

Anonim spunea...

Ba da destept esti tu! Gata ai gasit vinovatu. si daca erai tu vreun sofer pe tir cum pula mea gandeai. Ganditi oameni buni inainte sa vorbiti !!!